חנויות משקאות חריפים תל אביב


משקאות אלכוהוליים קיימים בכל התרבויות ברחבי העולם, בכל מדינה פיתחו סוגי אלכוהול המופקים ממגוון רב של צמחים שונים ומשונים. קיימים כיום עשרות סוגים של משקות המתפצלים לאלפי סוגים שונים של תתי קטגוריות, בואו וננסה לעשות קצת סדר בנושא למי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם מרתק זה.

מהן קבוצות המשקאות האלכוהוליים העיקריות?

אז בואו נפרט קצת על סוגי משקאות:

  • ויסקי - ויסקי מיוצר ממספר סוגי דגנים העוברים הנבטה, תסיסה, זיקוק ולאחר מכן התיישנות בחביות מעץ. החלוקה הבסיסית של הוויסקי היא: מאלט ובלנדד, וויסקי מאלט מיוצר אך ורק משעורה ובלנדד מופק  ע"י ערבוב של מספר דגנים.
  • ברנדי/ קוניאק – שני משקאות מאותה משפחה המופקים מיין שעבר תהליך תסיסה וזיקוק. המשקה מתיישן במשך מספר שנים בחביות עץ אלון. ההבדל בין קוניאק לברנדי הוא בכך הוא מיוצר בצרפת בחבל קוניאק.
  • אניס - מצמח האניס מפיקים מספר גדול של משקאות חריפים עם טעמו הייחודי של מצח זה, בעיקר באזור אגן הים התיכון. קבוצת המשקאות כוללת: אוזו, אבסינת, ערק, ראקי ופאסטיס.
  • וודקה - משקה אלכוהולי שמקורו במזרח אירופה. בעבר, היא יוצרה מתסיסת וזיקוק תפוחי אדמה. כיום, במספר גדול של משקאות משתמשים בדגנים כגון: שעורה, חיטה, ושיפון. הוודקה שקופה ומגיעה בדרך כלל באחוזי אלכוהול ממוצע של 40-50%.
  • טקילה - הינו משקה אלכוהולי המופק רק באזורים מסויימים בחמש מדינות במקסיקו, בפרט סביבות העיר טקילה. המשקה מיוצר מליבת שיח אגבה מדברי, אשר נקרא  גם אגבה כחולה. אחוז האלכוהול הממוצע בטקילה הוא בין 38% ל40%.
  • רום – בכל סרט או ספר על פיראטים, מופיע בשלב מסוים הרום. הוא מופק מתוצרי לוואי של קנה הסוכר, כמו דבשה ומיץ של קנה הסוכר, בתהליכים של תסיסה וזיקוק. למשקה ריח חזק וטעם קצת מתקתק , אחוז האלכוהול הוא 40%.
    בקבוק גין

אם אתם מחפשים חנויות משקאות חריפים, תל אביב או במרכז הארץ הגעתם לכתובת הנכונה!

למה אתם מחכים? 'בזאר המשקאות' חנות משקאות חריפים מעניקה ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים ביותר, בחנות ניתן למצוא מגוון מהגדולים בארץ של כל מותגי המשקאות החריפים: יינות בוטיק ישראלים ומכל רחבי העולם, ויסקי מכל הסוגים, קוניאק ברמה אחרת, ברנדי משובח, ג'ין מצוין, רום מעולה, ערק אסלי, אוזו למביני עניין, וודקה מושלמת וליקרים איכותיים מטרתנו העליונה היא לספק לקהל לקוחותינו שירות מצוין וללא פשרות. נשמח לשמוע ולענות על כל שאלה או בקשה בטלפון: 1700-50-10-98 או צרו קשר.

 

סל הקניות שלי
הוסיפו עוד ₪{{(300 - basket.basketSummary.subTotalValue + basket.basketSummary.totalDiscountValue).toFixed(2)}} וקבלו משלוח חינם
חזור לראש הדף