חנויות אלכוהול תל אביב

מאז שחר האנושות שתיית משקאות חריפים הייתה הרגל מקובל בקרב רוב העמים. האדם הראשון שמתואר כשיכור בתנ"ך היה נח, אחריו מוזכרת המילה יין עוד עשרות פעמים ברוב ספרי התנ"ך. קיימות עדויות רבות לשתיית יין ואלכוהול במזרח הקדום והן מופיעות בציורי קיר, בתבליטים מצריים ובפסלים ואף נמצאו עדויות רבות למתקנים להכנת יין. במקומות רבים בעולם (ישראל, גאורגיה, איראן, בבל) נמצאו כדי חרס שיועדו לאחסון יין.

ארכיאולוגים משערים שגיל הכדים נע בין 7000 ל13,000 שנה. היין שימש בטקסים פולחניים במצריים העתיקה ונמצאו ציורים רבים המתארים הגשת מנחות של כדי יין.

אלכוהול בעולם

בימינו, נחשבת שתיית יין ואלכוהול לבילוי שכיח בכל רחבי העולם. ברוב המדינות על גבי הגלובוס (למעט מדינות מוסלמיות שמרניות) משקאות חריפים הינם מוצר שכיח וזמין, אפשר לקנותו כמעט בכל מכולת או סופרמרקט. יין ומשקאות חריפים נפוצים כמעט בכל מקום, פאבים, מסעדות, בתי מלון, מועדוני לילה ועוד.

בלו לייבל

הדבר שמבדיל בין משקאות המכילים אלכוהול לשאר המשקאות הלא אלכוהולים הוא שהם גורמים לשינוי במצב הרוח וההתנהגות, שתיית אלכוהול גורמת  בדרך כלל לעלייה של מצב הרוח, עוזרת לשחרור מלץ נפשי, להרגשת קלילות, ולעתים גם לערפול חושים, משקאות אלכוהוליים מעלים את הביטחון העצמי, מורידים עכבות ומשרים נינוחות ורצון לחגוג ולשמוח.

אם אתם מארגנים אירוע (חתונה, מסיבת שחרור, יום נישואים, מסיבה) או סתם רוצים לשבת עם החברים לשתות בבית או בחיק הטבע, כדאי לדעת להתאים את המשקה הספציפי לאירוע הרלוונטי.

אם אתם מתלבטים איזה משקה אלכוהולי מתאים לכם, אנו ממליצים להתייעץ עם צוות המומחים המקצועי שלנו, שיידע לתת לכם תשובה מדויקת ומקיפה על כל שאלה בתחום היין והאלכוהול. הצוות המיומן שלנו עוזר גם בהתאמת סוגי משקאות אלכוהוליים לסוגי מזון שונים, וממליץ על כמויות מדויקות לרכישה לפי סוג האירוע, גיל וכמות המשתתפים. שמחתכם היא שמחתנו!

אם אתם מחפשים חנויות אלכוהול בתל אביב, הגעתם לכתובת הנכונה, קדימה למה אתם מחכים?

'בזאר המשקאות' מספקת ללקוחותיה את המשקאות האיכותיים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל, בחנות ניתן למצוא מגוון מהגדולים בארץ של כל מותגי המשקאות החריפים: יינות בוטיק ישראלים ומכל רחבי העולם, ויסקי מכל הסוגים, קוניאק ברמה אחרת, ברנדי משובח, ג'ין מצוין, רום מעולה, ערק אסלי, אוזו למביני עניין, וודקה מושלמת וליקרים איכותיים מטרתנו העליונה היא לספק לקהל לקוחותינו שירות מצוין וללא פשרות. נשמח לשמוע ולענות על כל שאלה או בקשה בטלפון: 1700-50-10-98 צרו קשר.

סל הקניות שלי
הוסיפו עוד ₪{{(300 - basket.basketSummary.subTotalValue + basket.basketSummary.totalDiscountValue).toFixed(2)}} וקבלו משלוח חינם
חזור לראש הדף