ג'ין בומביי ליטר מחיר

אוהבים ג'ין אך לא מוכנים להתפשר על רמת פרימיום? ג'ין בומביי הוא כנראה הג'ין הטוב ביותר בקטגוריה זו במחירי מיינסטרים, ומציע לכם משקה חריף פרימיום בטעם מעודן. ג'ין בומבי מיוצר בתהליך מסורתי ארוך הכולל בתוכו זיקוק משולש של 100% שעורה ולאחר מכן זיקוק פרימיום נוסף בדוד יחיד מסוגו בעולם, המאפשר אך ורק לאדי אלכוהול זכים וטהורים לעבור דרכו. על תהליך הזיקוק וההכנה של ג'ין בומביי אפשר לספר עוד המון, אבל את הסיפור כולו תוכלו להרגיש תחילה על קצה הלשון ולאחר מכן כשהוא זורם בגרונכם ומותיר אחריו ארומה שקשה לתאר במילים ושנוצרה מתערובת עשירה של תבלינים אקזוטיים ופירות הדר.

כמה עולה ג'ין בומבי?

ובכן, ברכישת ג'ין בומביי מחיר הוא לא הפרמטר החשוב ביותר שאתם רוצים לבדוק, ותחילה כדאי לבדוק שאתם קונים את המשקה מחנות מורשה העובדת עם יבואנים מורשים בלבד. ישנם לא מעט זיופים בעולם האלכוהול ומותגים מצליחים ומוצלחים כמו ג'ין בומבי מהווים מקור למשיכה גם לזייפני אלכוהול. על כן, הקפידו תחילה שאתם קונים בחנות מורשית בלבד, המייבאת את הג'ין מיבואן מורשה של היצרנית באנגליה. ג'ין בומביי ספייר מגיע בבקבוק של 700 מ"ל ומכיל בתוכו 40% כוהל בנפח. המחיר בפועל אמור לנוע בטווח שקצת מעל 100 שקלים לבקבוק, ואם תשוו בין כמה חנויות תגלו שהטווח הזה יכול להיות רחב ואולי רחב מדי. על כן, כדאי גם להשוות מחירים לפני שמזמינים.
גין בומבי

מבצעי ג'ין שהכי כדאי לכם להכיר

בהזמנת ג'ין בומביי ליטר מחיר ההזמנה עשוי להיות גבוה בכעשרים שלושים אחוז, אבל בדרך כלל בנפחים הללו, תוכלו למצוא מבצעים נהדרים של בקבוק ג'ין בומביי עם פחיות טוניק מובחרות כדוגמת הטוניק של תומאס הנרי. באתרים המבצעים משלוחי אלכוהול, כמובן כחוק, תוכלו למצוא כנראה את המבצעים הטובים ביותר כמו מבצעי בירה משתלמים אבל גם מבצעים למשקאות חריפים כמו ג'ין בומביי. אבל לפני שאתם מבצעים הזמנה, כדאי לבדוק האם ישנם מבצעים שיכולים להוזיל לכם את המחיר בצורה משמעותית.

בחנות המשקאות של BAZAR המשקאות, תוכלו למצוא את כל סוגי המשקאות החריפים שאתם אוהבים, כולם מיובאים על ידי יבואנים רשמיים ומורשים בלבד וכולם זמינים עבורכם במשלוח מהיר עד פתח הבית. בחנות בזאר המשקאות, תוכלו להזמין לעצמכם את הג'ין האהוב עליכם, וויסקי, יין, וודקה, בירות ועוד שלל משקאות אלכוהוליים, לקנח עם פיצוחים ונשנושים והכל במשלוח עד הבית ובזמן אמת. הזמנות ניתן לבצע באתר או בטלפון 050-4404001.

סל הקניות שלי
הוסיפו עוד ₪{{(300 - basket.basketSummary.subTotalValue + basket.basketSummary.totalDiscountValue).toFixed(2)}} וקבלו משלוח חינם
חזור לראש הדף